TRENERZY

PDF Drukuj
     

HARMONOGRAM >

TRENERZY >

 

 

Trenerami prowadzącymi szkolenia w ramach Projektu "Naukowiec Jutra" są następujące osoby:

- BUDZIŃSKA- WISKA DOROTA 

Zarządzanie Projektami- wprowadzenie do zarządzania projektami oraz zarządzanie zespołem projektowym.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Projektami w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przewodnicząca Krakowskiej Grupy Regionalnej Stowarzyszenia Project Management Polska. Wykładowca Metodyki Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Wieloletni Menedżer banku. Certyfikowany Menedżer Funduszy Europejskich. Ekspert Narodowego Programu Foresight Polska 2020.


- CZOBA KRZYSZTOF

Zarządzanie Projektami- harmonogramowanie w projektach.

Od wielu lat prowadzi projekty organizacyjno-informatyczne dla klientów firmy Etisoft w obszarze produkcji, logistyki, automatycznej identyfikacji i śledzenia towarów. Celem projektów jest dostarczenie kompleksowych systemów stanowiących rozwiązanie konkretnych problemów międzynarodowych korporacji, przedsiębiorstw branży spożywczej, automotive, przemysłu ciężkiego, producentów elektroniki i AGD, administracji publicznej oraz szkolnictwa wyższego. Projekty są prowadzone w różnych środowiskach, o odmiennym poziomie kultury projektowej, zróżnicowane organizacyjnie. Członkowie zespołu projektowego rekrutują się spośród różnych, niezależnych od siebie organizacji, a elementem ich scalającym jest wspólny cel do osiągnięcia. Z zamiłowania nauczyciel akademicki w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Prowadzi zajęcia z zarządzania projektami na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Od czasu do czasu, jako trener realizuje szkolenia biznesowe z zarządzania ryzykiem, wykorzystania narzędzi informatycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem, praktycznych metod i technik realizacji projektu. Członek Stowarzyszenia Project Management Polska. Jako asesor oceniał projekty w ramach polskiej edycji konkursu Project Excellence Award.

 

- DROPIŃSKA ALINA

Zarządzanie Projektami- umową projektową.

Prawnik, Inspektor w Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Krakowie, w Biurze Działań Społecznych i Środowiskowych oraz Płatności Bezpośrednich. Posiada doświadczenie w pracy z grupami szkoleniowymi, zarówno w zakresie tematyki prawnej i podatkowej, jak również umiejętności miękkich i zawodowych. Jej główne zainteresowania skupiają się wokół szeroko pojętego prawa gospodarczego i administracyjnego. Kreatywność i entuzjazm przenosi również na życie prywatne, uczestnicząc w różnego rodzaju inicjatywach społecznych oraz sportowych. Uprawia yogę, gra z pasją na saksofonie i wytrwale podróżuje po zakątkach Europy.

 

- JAKUS MONIKA 

Zarządzanie Projektami- harmonogramowanie w projektach.

Absolwentka kierunku Finanse i Bankowość Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W ramach uzupełniania wiedzy ukończyła także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Posiada certyfikat kierownika projektów International Project Management Association na poziomie D wydawany przez IPMA. Dodatkowo ukończyła „Akademię dydaktyki WSE” – szkolenie trenerskie organizowane przez SKiTZ MATRIK i WSE. Obecnie uczestniczka „Szkoły Trenerów” realizowanej w ramach projektu „Małopolskie kadry szkoleniowe” przez SKiTZ MATRIK. Od początku kariery zawodowej związana z branżą finansową. Prowadziła zajęcia „Zarządzanie finansami w projektach” na WSE w Krakowie, a także szereg szkoleń przygotowujących do certfikacji IPMA na poziomie D oraz C. Zainteresowania zawodowe to finanse projektu i zarządzanie zespołem, a przede wszystkim harmonogramowanie. "Po godzinach"- żeglarstwo, kino europejskie i gry planszowe.

 

- JANISZEWSKA- SKOWRON AGATA

Źródła finansowania badań- źródła pozaunijne.

Absolwentka studiów doktoranckich z prawa Unii Europejskiej na Wydziale Prawa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Posiada długoletnie doświadczenie jako doradca prawny oraz trener. Wiedzę praktyczną zdobyła w trakcie pracy w Zespołach Współpracy Międzynarodowej, które wdrażały projekty finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przez trzy lata prowadziła w ZWK OHP rozliczanie finansowe projektów oraz była odpowiedzialna za dokumentację przetargową (projekty powyżej 1 mln zł.). Posiada praktyczną wiedzę na temat tego jak zdobyć pieniądze i wdrożyć efektywnie projekt realizowany dzięki UE. Posiada długoletnie doświadczenie jako doradca prawny oraz trener. Wiedzę praktyczną zdobyła w trakcie pracy w Zespołach Współpracy Międzynarodowej, które wdrażały projekty finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przez trzy lata prowadziła w ZWK OHP rozliczanie finansowe projektów systemowych oraz była odpowiedzialna za dokumentację przetargową (projekty na kwoty powyżej 1 mln złotych, także międzynarodowe). Od ponad trzech lat pracuje jako wykładowca/dydaktyk w Polskim Uniwersytecie Wirtualnym w Łodzi, gdzie prowadzi zajęcia z prawa.

 

- KUKURBA ROMANA 

Zarządzanie Projektami- zamknięcie projektu oraz jakoś w projekcie, zarządzanie ryzykiem projektowym, warszaty powtórzeniowe.

Absolwentka Politechniki Śląskiej, Wydział budownictwa ,specjalność: konstrukcje budowlane i inżynierskie. Ukończyła także: studia podyplomowe z zarządzania nieruchomościami (licencja zarządcy nieruchomości) i wyceny nieruchomości oraz studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami na Politechnice Wrocławskiej. Posiada 10-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów inwestycyjnych zdobyte w GBPBP Projprzem w Gliwicach. W momencie przekształcania struktury firmy na macierzową była już kierownikiem projektu i brała czynny udział w definiowaniu nowych zakresów obowiązków oraz aktualizacji procedur projektowych. Do ważniejszych projektów, które prowadziła jako Kierownik Projektu należą: rozbudowa zakładu Philip Morris jako podwykonawca firmy Budimex Dromex w zakresie pełnej dokumentacji i procedur urzędowych, budowa zakładu Johnson Controls w Siemianowicach Śląskich od momentu powstania koncepcji i wstępnych uzgodnień z urzędami do pozwolenia na użytkowanie, rozbudowa zakładu GMMP w Gliwicach (tzw. „Opel”) jako miejscowy Kierownik Projektu (podwykonawca niemieckiego zespołu Kierownika Projektu- pełny zakres Project Management). Cały czas jest czynnym Kierownikiem Projektu dającym wsparcie Klientom firmy w procesach inwestycyjnych. Zainteresowania: praktyki Zarządzania Projektami- jak to robią inni. Hobby: narciarstwo alpejskie (Włochy) , fotografia, rower, literatura piękna.

 

- KUSIO TOMASZ

Źródła finansowaia badań- źródła unijne "miękkie" oraz "twarde", źródła pozaunijne.

Pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Specjalistą w zakresie instytucjonalnych inicjatyw rozwojowych krajowych i zagranicznych, w tym projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych. Począwszy od roku 2005 zajmuje się w praktyce zarządzaniem i koordynowaniem projektów rozwojowych krajowych i międzynarodowych. Jest autorem wielu publikacji z zakresu przedsiębiorczości akademickiej i komercjalizacji, w tym publikacji zagranicznych. Wykładowca i konsultant w zakresie komercjalizacji, transferu wiedzy, zagadnień dotyczących zakładania i rozwijania firm akademickich, w tym spin-off i spin-out. Zainteresowania naukowe: innowacyjność, przedsiębiorczość akademicka, zarządzanie projektami, komercjalizacja i transfer wiedzy. Zarządzaniem projektami w sektorze nauki zajmuje się od ponad pięciu lat, zarówno na szczeblu krajowym jak też międzynarodowym.

 

- MAKOWIEC MAREK

Własność intelektualna.

Pracownik naukowy, doktorant w Katedrze Zachowań Organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w marketingu, finansach, controllingu oraz przy realizacji ok. 20 projektów dofinansowanych ze środków unijnych. Jako pracownik naukowy zajmuje się zagadnieniami komunikacji werbalnej i niewerbalnej, zarządzania i zarządzania wiedzą. Dorobek naukowy to ponad 50 artykułów i opracowań zwartych oraz uczestnictwo w ponad 30 konferencjach naukowych krajowych i zagranicznych, potwierdzone rokrocznie otrzymywanymi nagrodami Rektora UEK w dziedzinie naukowej i w pracy zawodowej. Posiada bogate doświadczenie związane z przygotowywaniem i późniejszym zarządzaniem projektami dofinansowanymi ze środków unijnych dla firm i instytucji, organizowaniem konferencji, szkoleń, doradztwa i warsztatów dla wszystkich zainteresowanych możliwościami uzyskania wsparcia z zewnętrznych źródeł (kredyty, subwencje, dotacje), transferu wiedzy i komercjalizacji badań naukowych, czy też zakładania działalności gospodarczej i możliwości pozyskiwania dofinansowania na nią. Jest autorem i współautorem licznych opracowań metodycznych związanych z realizacją różnych projektów oraz studiów wykonalności i biznes planów opracowywanych pod kątem aplikowania o fundusze strukturalne oraz środki krajowe na realizację różnorodnych inwestycji.

 

- ROKITA SABINA

Zarządzanie Projektami- finanse w projektach.

 

Doktor nauk ekonomicznych (specjalność: Rachunkowość), Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej (specjalność: Finanse i przedsięwzięcia inwestycyjne). Adiunkt Politechniki Rzeszowskiej w Zakładzie Finansów i Bankowości. Specjalizuje się w rachunkowości zarządczej, finansowej oraz w zarządzaniu finansami projektów. Autorka artykułów z zakresu rachunkowości. Od 2001 roku prowadzi zajęcia dydaktyczne oraz szkolenia z zakresu rachunkowości i zarządzania finansami projektów. Posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne w finansowej realizacji projektów unijnych (konsultacje i ostateczne zatwierdzanie budżetów projektów składanych na konkursy, zapewnianie płynności finansowej w projektach, monitoring finansowy, wnioski o płatność, sprawozdania z przebiegu realizacji projektów – w części finansowej).

 

- STROJNY JACEK

MS PROJECT

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu na Wydziale Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Absolwent tejże uczelni na Wydziale Zarządzania (specjalności: przedsiębiorczość i innowacje oraz zarządzanie firmą). Pracę naukowo-dydaktyczną rozpoczął w 2002 r. w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Pracował tam jako asystent (później adiunkt) w Zakładzie Procesu Zarządzania, a także jako Specjalista ds. badań i analiz w Instytucie Gospodarki. Od 2007 r. adiunkt Politechniki Rzeszowskiej w Katedrze Ekonomii. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych, consultingu i wdrożeniach w szczególności w zakresie systemów zarządzania projektami, systemów motywacyjnych oraz systemów informatycznych. Prowadzi również działalność dydaktyczną i naukową. Jego zainteresowania naukowe obejmują szeroko rozumianą problematykę przedsiębiorczości, ujmowaną w sposób interdyscyplinarny, tj. przy wykorzystaniu dorobku takich jak: zarządzanie (HRM, PM, SM,), psychologia (psychologia osobowości), socjologia (socjologia organizacji, kultury, metodologia badań społecznych), polityka regionalna (pomiar zjawisk społeczno-gospodarczych), ekonomia (mikro i makroekonomia przedsiębiorczości).

 

- SYKULSKA TERESA

Źródła finansowania badań- księgowość, podatki 

Działalność gospodarcza prowadzona od 1994 roku w zakresie usług ksiegowych rozszerzona doradztwem podatkowym od momentu wpisu na listę Doradców podatkowych tj. 1998 r. Specjalizuję sie głównie w prowadzeniu dokumentacji ksiegowej i podatkowej podmiotów gospodarczych.Od 2006 roku współpracuję z Firmami zajmujacymi się rynkiem finansowym. W ramach tej współpracy prowadze wykłady i szkolenia z tematów finasowych oraz mozliwości zabezpieczeń kapitału poprzez doste pne rozwiązania finansowe na polskim rynku kapitałowym. Lata 2011-2012 okres współpracy z Firmami w projetach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez wsparcie sfery nauki, przedsiębiorstw i osób bezrobotnych.